Всички ние от екипът на Tchibo се различаваме и допълваме в много отношения, но това което наистина ни сплотява е една споделена страст – желанието за надграждане и стремежа да подобряваме всички идеи и дейности във всички отдели на компанията – защото имаме волята да направим невъзможното възможно!

 

По този начин продължаваме да растем и да се развиваме като екип и като личности. Ние сме в постоянно търсене на специалните неща, които правят живота по-красив и вълнуващ, и които да донесат на нашети клиенти истинска радост и наслада. Гордеем се с това, че запазваме нашето любопитство и оставаме отворени към всички възможности. Ние даваме много от себе си, но и получаваме много в замяна, защото поемаме отговорност един към друг!

 

Ако искате да станете част от екипа на Tchibо, свържете се с нас и ни изпратете вашето CV на office@tchibo.bg.

 

 

СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ

 

 

 ОФИС АСИСТЕНТ

 

Позиция: Офис Асистент

Отдел: Човешки ресурси/Администрация

Пряк ръководител: Мениджър Човершки ресурси за Румъния и България

Подчинени: /

Отговорности и основни дейности:

  • Административни и асистенски задължения:
  • Организиране на пътувания за членовете на екипа на Тчибо България в страната и чужбина (резервации на полети, хотели, ресторанти, такси);
  • Резервиране на зали за срещи/обучения и офoрмяне на необходими протоколи за храна и напитки за срещи
  • Помощ при организиране на фирмени събития
  • Осигуряване на кухненски и офис консумативи (канцеларски материали, плодове, кафе и др.)
  • Получаване/изпращане на документи от/до компанията по куриер, както и запазване, и развиване на  връзката с доставчика на куриерски услуги
  • Поддържане на отношения и договори с доставчици на услуги (фирма за почистване, наемодатели, преводачи и др.)
  • Поддържане на документи и отношения с доставчика на медицински услуги и ЗБУТ, плана за противипожарни действия и разпоредбите за безопасност (трудова медицина)
  • Отговаряне за и обслужване на 6 фирмени автомобила (застраховка, винетки, и др.)
  • Приемане и въвеждане на фактури от отдел Администрация/Човешки ресурси, създаване на поръчки
  • Консултиране на клиенти относно продукти на Tchibo България по телефон/имейл
  • Подпомагане на Мениджър Човешки Ресурси във връзка с GDPR активности
  • Помощ при поддържането на оперативни процедури и технически дейности
  • Поддръжане и обработване на отчети за продажби с установена периодичност (всекидневни, седмични, месечни) по определен и съгласуван шаблон

Изисквания:

  • Диплома за висше образование степен бакалавър, за предпочитане с техническа или икономическа специалност
  • Владеене на английски език на високо ниво (писмено и устно)
  • Много добра компютърна грамотност: MS Office (Word, Excel – задължително, PowerPoint)
  • Силни комуникационни умения
  • Увереност, мотивация, проактивност с практически насочен подход, силно желание за развитие и напредък
  • Аналитични и обобщителни способности и умение за работа с числа и данни
  • Мислене ориентирано към клиента и към постигането на резултати
  • Гъвкавост
  • Отборен играч
  • Коректност, внимание, организираност, спокойствие, точност, морален интегритет

Предишен професионален опит:

  • Минимум 1 година опит на сходна позиция
  • Предишен опит в интернационална компания се счита за плюс